When the royal family is imprisoned inside the Great Pyramid of Evil by the demon Belzebut, it's up to Jack – the only remaining heir – to rescue them.
As Mighty Bomb Jack you must jump and glide through treacherous corridors and enemy-infested rooms, collecting bombs and treasures as you go.
Jack can increase his abilities by collecting Mighty Coins... but don't be greedy or you'll be punished!