Super Mario Bros. 3
Mario and Luigi are called back into action when Bowser and his kids turn the kings of the Mushroom World into animals and steal their royal magic wands.
The acclaimed Super Mario Bros. 3 features more Mario action than ever before: fly as Raccoon Mario, swim as Frog Mario, throw fireballs as Fire Mario, and turn into an invincible statue as Tanooki Mario! And you’ll need all the powers you can muster, to beat Bowser’s offspring lurking in their heavily-armed airships.
With eight huge worlds to navigate, countless secrets to discover and even a cooperative or competitive two-player mode, Super Mario Bros. 3 truly deserves its status as one of the greatest games ever made.