Take control of your Solvalou fighter and strike deep behind enemy lines to destroy the Xevious forces! Use missiles against airborne enemies and bombs against ground-based targets, and watch out for the colossal floating fortress.
Xevious is considered one of the forefathers of the vertically-scrolling shooter genre. Featuring unique enemies, a variety of environments and many hidden gameplay features, it’s an all-time classic that still gets the pulse racing!