101 DinoPets 3D
What's even more fun than a puppy for a pet? Your very own dinosaur! With 101 DinoPets 3D, you can have a dino friend to care for, teach, play with and love, all in amazing 3D. Show your dino how to dance, jump and fly, then enter pet shows to earn toys, food and furniture.
Dress up your pet with hats and glasses, and enjoy fun minigames as you take your dino to the vet, give it a bath and romp in the yard. You'll never be bored with over 101 dino friends to groom, pamper, play with and love!