Enjoy 2048, an addictive number sliding puzzle featuring intuitive controls. Move all tiles in one direction, double up tiles of the same number and reach the 2048 tile before the board fills up. Try different game modes with 1024, 2048 and 4096 goals for extra challenges. There are 20 achievements to unlock for hours and hours of puzzle fun. Can you reach a new high score?