80'S OVERDRIVE
80'S OVERDRIVE is a 2D pixel art racing game, designed to take you back in time to when eight and 16-bit consoles, and arcade games, ruled the world.
Compete against opponents in career mode to unlock new races, buy new cars, and upgrade them with state-of-the-art technology!
Try your skill in time attack mode and see how far you can get in this race against the clock! Create your own tracks with the built-in track generator and easily share them with your friends!