LEVEL-5 and Yoot Saito, from VIVARIUM Inc., team up to bring you AERO PORTER, an airport simulation and puzzle game that will have you sorting luggage, expanding your airport's operations and avoiding security mishaps!
As your airport gains both passengers and prestige, you'll be faced with more and more planes to load and luggage to colour code. And that's to say nothing of all the special requests and suspicious packages you'll have to deal with!