ARC STYLE: Baseball 3D
This is a fun, full-scale baseball game that anyone can easily enjoy, with a 3D display that makes it easy to control.
Enjoy three different game modes including Tournament, Exhibition and Custom. Tournament play consists of seven teams – defeat your opponents and aim for the championship!
In Exhibition, you can select any team and play a quick game. You can also enjoy multiplayer matches via Download Play or Local Play.
In Custom Mode you can customise your players in many ways, including their names and even their appearance. There are five different ability types including defensive and offensive-oriented types, so you can configure your team exactly how you want. You can also attach pictures from the internal camera to a player so you can model them after yourself and have them compete.