Atlantic Quest
Immerse yourself in the kingdom of the seas and help free the ocean's inhabitants from an oil spill.
Traverse 120 exciting levels in the popular match-3 style. Choose how to align three identical objects with each other. You can swap objects, form chains or tap on groups. If you get stuck, four friends with special skills will help you out: a clever clown fish, a strong shark, a lively octopus, and a crab with an explosive hobby. Take up the challenge and make the ocean shine once more!