BIKE RIDER DX2: GALAXY
BIKE RIDER DX2: GALAXY takes you on a crazy ride to space, travelling 12 different planets based on the zodiac signs in the GALAXY TOUR.
A set of power-up items will grant you special abilities, like turning your little rider into a funky frog or letting you freely fly around the stage, while each course is full of dangerous gimmicks such as lasers, spiked blocks or giant whirlwinds.