Best of Board Games – Solitaire
Take a moment to relax with one of five variations: Freecell, Golf, Pyramid, Klondike and Spider, with many more adjustable options for each variation.
Play a quick game at any time in Free mode or take on 40 increasingly hard challenges in Adventure mode.