This is the story of Latis, a girl who is half-human, half-vampire, and her quest to discover why a vampire is invading the human world.
Several years ago, a strange man made his way to the ruins of an abandoned castle on the outskirts of a small town called Verulia. Since then, the locals fear the castle, and none would dare venture near it.
Recently, a merchant travelled to Verulia and discovered the entire town was deserted. Her story was embellished, as disturbing rumours of a vampire inhabiting the castle spread like wildfire through the land.
As Latis has grown older and learned more about herself, she feels she is destined by her heritage to bring an end to any threat that vampires pose to humanity.
Join Latis and Cereza on their adventure and discover the secrets buried deep in the ancient castle of Verulia.