A fantasy RPG with a story of friendship between humans and gods!
Times are changing, and the existence of the Grimoas has become less relevant in everyday life. The young Eil is in the middle of his coming-of-age ceremony when suddenly his town is attacked by a demon and engulfed in flames. In the midst of this confusion, Eil enters into a pact with the Air Grimoa, Nogard, in order to save everyone.
Eil and Nogard set off to look for the demon who cast the town into a sea of flames, and to find other Grimoas in order to put a stop to its violence!
The game features classic turn-based battles, with a Synchro Gauge system which lets you unleash powerful skills when synchronised with the Grimoas.
A wide range of achievements, including quests to complete and items to collect, await you during this epic adventure!