Paradise City has been invaded, and it's up to you, brave soldier, to help take the city back!
Complete over 50 action-packed missions in this 3D action tank game. Power up your tank to take on increasingly difficult enemies, and don't forget to use your radar to plan tactical attacks against your opponents!
You can replay missions to get better rankings to help power up your tank. Choose from three different types of tank to take on the enemy, including huge and fearsome boss tanks! Defeat the invading forces and put the "paradise" back in Paradise City!