Brilliant Hamsters!
Brilliant Hamsters! allows you to embark on a brilliant new life with your very own pet hamsters! Take care of them to earn stamps, then dress them up for a stroll!
Earn stamps by caring for your hamsters. Collect lots of stamps to unlock more hamsters, shop items and cages. There are 20 different cages available. Try to get as many as you can and use them on walks with your hamsters!
Using StreetPass, you can exchange hamster info with other players you meet. This is your chance to show off the cute hamster you've poured your heart into taking care of.
You also earn stars for looking after your hamsters, which can be exchanged for items in the shop. You can grab even more stars via Search, AR Games*, or Fashion Check.