Bubble Pop World
Bubble Pop World is a 3D match-three game in which you pop bubbles of the same colour. Aim and shoot bubbles with Augmented Reality technology, which requires the ? AR Card that comes packaged with every Nintendo 3DS family system. Enjoy 120 puzzle and arcade levels, or create your own levels and share them with friends via QR Code patterns. In Puzzle Mode, clear levels using a limited number of bubbles, or enter Arcade Mode to discover undersea minigames around the world.