Christmas Wonderland 4
Christmas Wonderland 4 is a great Hidden Objects game packed full of gorgeous graphics, hidden surprises, fun puzzles and engrossing mini games for all the family to enjoy. The kids, Bill and Mary go downtown to watch the Grand Christmas Parade and the switching on of the Christmas lights before heading into the Mall to buy some Christmas presents for the family.
Christmas is a busy time for everybody, especially at the North Pole where Santa, Mrs Claus and the Elves are hard at work in the workshop, getting all the toys made and packed on the sleigh ready for Santa’s trip around the world delivering all his presents to the children on Christmas Eve.