Chronus Arc
The Chronus Fragments are needed to prepare for the Time Rewinding, which only takes place once every 10 years. On their way to the Chronus Shrine to get the fragments, Loka and his teacher Teth are ambushed by a mysterious man named Geppel and his gang. They demand the fragments. While Teth stalls for time, Loka, rushes out of the cave on his own to fetch reinforcements.
In the hopes of finding his missing teacher and stopping Geppel from trying to get his hands on the Chronus Fragments, Loka decides to set out on a journey with his friend Sarna. Chronus Arc features familiar quests, but also dungeons filled with puzzles to solve. There are also characters who grow and can be developed as the story progresses with the class change system.
By collecting Mana, addition dungeons and special items are available for extra fun!