Cocoro - Line Defender
A legend handed down through the ages says that the Cocoro Islands were created by the god Perfect. He breathed his spirit into them and, through his will alone, each one received a founding entity. These founding entities had extraordinary powers that were to be used for the good of Cocoro; the Yoko were their protectors. And that is the incredible story we’re going to tell you...
Cocoro – Line Defender is a strategy game in which you control the Yoko of each of the four elements. In an Asiatic game world, you must unlock heroes with different characteristics and an array of weapons which can be upgraded throughout the battles.