Code of Princess
Blending fighting gameplay with components from classic arcade side-scrolling beat-'em-ups and the character development of an RPG, Code of Princess gives hardcore gamers an all-new twist on some of their favourite game types. Up to four players can take on challenges co-operatively or battle against one another in competitive play. Both modes are available locally or online via Nintendo Network.
Battle on three planes! As enemies come at you from multiple planes, you'll have to jump from one to another with speed and skill to defeat all your foes and survive the level. Deal extreme damage, dodge deadly attacks and eradicate a huge variety of monsters that stand in your way!