Cube Creator 3D
Craft your own realm in stunning randomly generated worlds in Cube Creator 3D. Gather resources, combine elements, explore, and combat strange creatures to survive in this expansive, cubic domain.
Creative Mode allows you to explore worlds in stereoscopic 3D. The dual screen presentation keeps your resource inventory free from cluttering the gameplay screen. Easy to use touchscreen controls make the open world gameplay better than ever. Breakthrough dynamic lighting and effects position Cube Creator 3D a cube above the rest.
In Survival Mode, players can explore, craft, mine, and battle in forest, desert, mountain, and tundra-themed worlds. To start, you must use only your bare hands to gather resources to then craft tools and weapons to build protective shelters. Building better tools and weapons allows you to explore caves, mine their precious ores, and battle with many malicious monsters. Craft, explore and conquer these voxel worlds.