Cursed Castilla
The tears of a young witch have been turned into a key by a demon to open a gateway. In Cursed Castilla, one takes the role of Don Ramiro, a knight appointed by King Alphonse VI, to fight and banish the evil invading the lands of Tolomera.
Don Ramiro will face mouras, ojáncanos, nuberus and malismos: creatures from European folklore, as well as from chivalric romances such as Amadís de Gaula.
For that, one will use a different range of weapons to defeat the enemies, in a pure, classic arcade-action style.