Cut the Rope
Each of the 12 themed collection of levels known as level boxes introduces something new to the gameplay, and with 300 levels in total to puzzle through, you won’t run out of fun ways to keep your monster friend fed. Cut the Rope on Nintendo 3DS also features Om Nom Stories, a series of short animated episodes detailing your cute new friend’s adventures. Free updates to Cut the Rope on Nintendo 3DS add new content, including new animations and levels.