Demon King Box
Gather demons and heroes to join and aid your quest. Multiple types of minions can be gathered not only by conquering, but also by researching minions. The demon heroes can enhance the demon legion with their unique skills. Demons level up and get stronger through victories, and also by feeding them their favourite food.