Doll Fashion Atelier
Follow your infinite imagination and sense of fashion to create one-of-a-kind stylish dolls!
Choose a doll from five different themes – Pretty, Gothic, Victorian, Princess or Antique – and dress it up in stunning clothing pieces! There are over 600 items available, including clothes, shoes, accessories, hairstyles, make-up and more!
Add a frame and a background, draw a doodle or take a photo using the camera on your Nintendo 3DS family system. Show your doll collections by creating albums and saving them to your SD Card or by sharing them on Miiverse.