Dress To Play: Cute Witches!
Create a little witch and design her outfit in the dressing room. When you're finished, get ready to set off on an adventure as your witch flies away on her broomstick to a peaceful world inhabited by fantasy characters.
The more you play, the more rewards and gifts you'll receive. You’ll also earn more items of clothing to dress your little witches in!