Excave
Imperial City is at war! The King needs you to explore the perilous and ancient Labyrinth beneath the city. Find out why this mysterious, magical laboratory now spews out an army of powerful monsters bent on destruction, and descend to its lowest depths to rescue the missing Magician.
Triumph in a test of your weapons and magic, or perish, trapped deep within the twisting halls of the Labyrinth. Explore, fight and win fame and fortune, then return to the city above to heal, identify fabulous treasures, and repair and upgrade your equipment. Are you brave enough to explore the treacherous depths?