On your marks, get set...Family Kart 3D!
Join Billy, Sarah, Cuz, and all the family in a lighthearted racing game tha's come to Nintendo 3DS thanks to ARC Style's Family series! Enjoy three different modes: Grand Prix, Free Play, and Time Mode. With eight characters and eight karts, all with different strengths and weaknesses, you can play for hours mastering the 12 different courses over three different difficulty levels! Then connect to the national ranking online and see how your best times in Time Mode compare to those of your rivals across the nation! Use your items wisely, master the road, and earn your rightful place as the head of the family as you leave your relatives in the dust!