Football Up 3D
Football Up 3D is a funny soccer game that allows you total control over any of your team's player's actions: control the ball, dribble and shoot with skill to confuse the goalkeeper and score a goal!
Each country has its national team. You can create your own team with the in-game editor: give them a name, choose their equipment and, most importantly, play with the Mii characters from Mii Maker on your Nintendo 3DS.