Frontier Days Founding Pioneers
Frontier Days Founding Pioneers is a simulation game where you'll build new cities on undeveloped land.
By chopping wood and mining stones, construct buildings with gathered resources to develop a larger and wealthier city.
The pioneers can gather resources such as logs and raw meats by chopping and hunting.
When the end of a year comes, the harvest festival requires money and food for the buildings and pioneers, so take the cost of the resources into consideration!