Glory of Generals The Pacific is a turn-based strategy game that takes place over four theatres of war.
Over 100 world famous generals will participate in this war that spans 300 real and rich terrains. Smartly deploy land, naval and air forces to seize enemy strongholds, use the terrain to your advantage as well as the expertise of each unit to secure victory.