Go! Go! Kokopolo 3D
Get ready to return to the world's first chase-'em-up in an all-new sequel – Go! Go! Kokopolo 3D. Set across 80 brand new stages of pure arcade mayhem, help the hyperactive wildcat Kokopolo, and his insane buddies, track down a secret recipe for immortality by causing as much mischief as possible in this epic, action-packed caper.