As the heroic title character, you’ll travel a world rife with exquisite beauty and deadly danger to rescue the legendary Princess Cherry Blossom. Her kidnapper has set dozens of blade-wielding henchmen in your path, and you’ll have to exercise your best battle senses to defeat them and save her. Learn to predict your foes’ moves, deftly dodge their attacks and create opportunities for devastating counter-attacks.
Start with the Sakura Sword, a little health and some basic training from your water-spirit guide. Make your way from battleground to battleground fighting waves of increasingly cunning enemies. Fight through huge castles to face epic bosses. And don’t forget to stop at small villages along the way to get help, gear and encouragement from the quirky townsfolk.