What if someone loves you, but your only desire is to get away from them as fast as you can?
Heart Beaten: the Anti-Valentine, is a game in which you battle against the advances of an unwanted lover.
Crush their heart in a series of 15 epic challenges: take to the skies in a spaceship, drive a car, or take on the role of a shotokan Karate master, all in the name of crushing someone whose only desire is to make you feel loved!
This game is the Anti-Valentine! Crush your admirer’s heart in a series of epic challenges! From piloting a plane over the Bikini Atoll, to being a chef wielding a super-powered blender, there are countless ways for you to defeat your lover's affections, and destroy their heart.