I am an air traffic controller AIRPORT HERO HAWAII
Honolulu International Airport has four runways as well as two floating ones, and it is a lively place where various types of aircraft come and go, such as international and domestic flights, flights within the island, cargo planes, water planes and light aircrafts.
The game is fun to play as an air traffic control simulation game, and it also gives the player the sense of the real Hawaii with its colourful, expressive sceneries.
Please enjoy the tropical-themed music and vividly-recreated landscapes of the airport and aircrafts, available only on Nintendo 3DS.