I am an air traffic controller AIRPORT HERO OSAKA-KIX
KIX, with two runways, is a busy airport that operates 24 hours a day. It's full of international aeroplanes in the day, and acts as an airline hub for international cargo flights at night.
Challenge your air traffic control skills while enjoying a dramatic story in Story Mode, or beat the target score to clear the stage in simple Operation Mode!
You are responsible for air traffic control at KIX with your reliable boss, Tsukasa Kamijo, and new trainees, Asuka Kominato and Mamoru Ozora.
You must protect the safety of the sky while training the new boys, according to your boss’ advice.
With teamwork and flexible situation handling, you can succeed in difficult air traffic control conditions!