Japanese Rail Sim 3D Travel of Steam
You will be operating the steam locomotive used at the OIGAWA RAILWAY! This SL will depart from Shinkanaya Station, and head to the last stop, Senzu Station.
The journey of 37.2 km starts alongside the Oi-gawa river, running through Shizuoka.
Control the throttle valve to accelerate, and use the notchless brake to stop at the stopping position!
There are many curves and uphills because the route winds through the mountain. From the front observatory, you can see the vast green of tea plantations, and enjoy refreshing scenery.