KORG M01D
KORG M01D is a music workstation based on the KORG M1, the world's first widely known synthesizer. KORG M01D reproduces the M1's unforgettable digital sounds of the '80s such as the "M1 piano", still heard on many songs today.
With 24 voice-polyphony, over 300 sounds and an easy to operate sequencer, the KORG M01D helps you play and create your music anywhere, any time, in a palm-sized package!
Furthermore, MIDI files can be saved to an SD card so the KORG M01D can be used as a sketchpad. In addition, anyone can exchange song data using StreetPass and the Internet.