Langrisser Re:Incarnation -TENSEI-
Langrisser Re:Incarnation -TENSEI- features branching story paths that present themselves during battle based on the choices you make. Will your heroic deeds blaze a righteous path to glory or will your villainous treachery lead you down the road to ruin?
Forge your legendary command skills in the fires of war. Choose mercenaries from the guild, shop for stronger gear and gather tide-turning items in your unending quest for tactical supremacy. An epic campaign, divergent battle routes and bonus secrets will push your strategic skills to the limit.