MIGHTY GUNVOLT
Play as one of three characters: Gunvolt, the star of Azure Striker GUNVOLT; Ekoro, an angel from Japan's Gal*Gun series; or Beck, the hero of Mighty No. 9. Each character possesses unique skills that will allow players to keep challenging each stage in new and creative ways!