Mini Sports Collection
Mini Sports Collection focuses on the fun part of each sport throwing you straight into the heart of each one!
Score goals in Football, shoot clay targets in Skeet Shooting, take down opponents in Wrestling and smash the ball in Tennis!
Quick reflexes, fast button presses and accurate controls are required to make the highest rankings and succeed in 24 different achievements. Compete in solo events or try multiple event tournaments!