Monster Combine TD
Only you can rewrite the story and save the world from a tragic fate! Become a summoner to protect a prestigious school of wizardry and witchcraft! With the help of your new companion Katrina, defend the school’s gates by summoning weird-looking creatures coming from the old tales and mythologies.
Using fresh, intuitive drag-and-drop gameplay, move your monsters as if you were moving pieces on a board game.
Use the elemental cards to make your monsters evolve, or combine two of them to heal your most valuable one!
Simple and addictive, Monster Combine TD is a game for everyone, from tower defence lovers to casual gamers.