Mysterious Stars 3D: A Fairy Tale
In the middle ages in Europe, the God of the Stars wants to save a poor and lonely little girl. You will help the God of the Stars.
When you connect the stars that the God of the Stars created in the sky with a line, items necessary for the girl are born.
You can also increase the number of items in the room by gathering the stars you get. Let's make the girl's wonderful life come true with the God of the Stars!