Grab your katana and ninja throwing stars! Embark on a journey that will take you across Japan in your mission to find the missing Yukimura and his Beast Brigade!
Use your katana to attack enemies coming at you front and back as you make your way through cities, forests and across waterfalls. Take out enemies in the distance with ninja throwing stars before they charge or shoot at you.
Absorb Spirit from each enemy you defeat and use it to summon powerful heroes you've rescued on your journey. Make use of their powers, including firewalls, ice pillars, cyclones, quakes and even flight, as you come face-to-face with greater and greater foes on your journey to find the missing Beast Brigade!