PICROSS e2
The sequel to Picross e offers a new navigation feature to make gameplay even smoother. As with the previous game, this sequel has 150 new puzzles, plus an all new gameplay element known as Micross.
Picross is a Picture Crossword Puzzle Game in which you use numbers as hints to complete illustrations. The rules are simple and easy to understand. Anyone can do it!