PICROSS e3
The third Picross instalment, Picross e3, has arrived! It includes an all-new mode called Mega Picross that's a must-see for fans!
Picross is a picture crossword puzzle game in which you use numbers as hints to complete illustrations. Use the numbers that line the grid to work out which squares need to be filled in and which should be left alone. Successfully complete puzzles to form images right before your eyes!