PICROSS e4
New 20x15 puzzles have been added, as well as Micross and Mega Picross modes, and there are over 150 new puzzles to enjoy! Tutorials and rule options let series newcomers start playing with ease. You can even play additional Special Puzzles using save data from previous games.