The seventh game in the Picross e series, with a Navigation Feature!
The new Mark function lets you leave indicators on squares you aren't sure about, without risking a penalty.
Also, new switch stylus controls allow you to switch input modes just by pressing the Circle Pad or +Control Pad once!