PixelMaker
Using easy-to-use tools on your Nintendo 3DS family system, you can design images as simple or as complex as you like. Experiment and create characters and scenes based on your favourite classic video games, or draw something straight out of your own imagination. Finally, share your pixel art creations with your friends on Miiverse*!