Quell Memento
Quell Memento is the sequel to the simple, easy-to-pick-up puzzle game Quell Reflect. More mechanics are introduced, and are mixed with existing ones.
Set within an old abandoned house, as a precious guest you must restore order to the jumbled memories of the last occupant, and in doing so, embark on a haunting journey of self-discovery and reflection.